سرمربي ويارئال: رونالدو کامل تر از مسي است.

ستاره پرتغالی رئال و ستاره آرژانتینی بارسا در 6 سال اخیر عنوان بهترین بازیکن دنیا را بین خود تقسیم کرده اند و در این بین، مسی با 4 توپ طلا، از رونالدو پیش است اما مارسلینو نظر دیگری دارد.
او به خبرنگاران گفت:" با در نظر گرفتن همه جوانب، کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او با هر دو پا بهتر از مسی شوت می زند و همین طور ضربات سر بهتری دارد. او بازیکن کامل تری است.

lسی در زدن ضربه نهایی با پای راست کمی مشکل دارد و به خاطر قد و قامتش، در ضربات سر هم خیلی خوب نیست.

روی ضربات سر، به سختی می توان بازیکنی بهتر از رونالدو پیدا کرد. به نظر من، این دو بهترین بازیکنان دنیا هستند."


سرمربی زیردریایی های زرد همچنین در مورد عملکرد رئال در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد و جدایی ژابی آلونسو را اتفاقی مهم دانست. او گفت:" فکر می کنم باید به این تیم زمان دارد. به نظر

من، ژابی آلونسو بازیکن بزرگی است و غیبت او به چشم خواهد آمد. فکر نمی کنم آنها بازیکن دیگری داشته باشند که بتواند در آن پست بازی کند. آنها همچنین با از دست دادن دی ماریا هم به

سختی می توانند جای او را پر کنند."


cr95



نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت17:30---7 مهر 1393
وب عالی بود ولی حیف بازدید من عاشق زلاتان هستم ولی رونالدو رو هم دوست دارم اگه خواستی تبادل لینک کنیم من رو با اسم جدید ترین پست های فیسبوکی و ادرس fbdooni.loxblog.com
لینک کن مرسی بیا سایتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رونالدو بهتر از مسی ,

تاريخ : شنبه 5 مهر 1393 ا 15:46 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.